Pi艂ka no偶na ZIMA 2004 - Program Bell - statystyki
zawodnik | dru偶yna | mecze | bramki | asysty | 偶贸lte kartki | czerwone kartki |
---|---|---|---|---|---|---|
John Dixon | Program Bell | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Steve O'Mara | Program Bell | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Graham Crawford | Program Bell | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Paul Newsham | Program Bell | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 |
John Casale | Program Bell | 2 | 4 | 0 | 1 | 0 |
Dave Leonard | Program Bell | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Dave Knott | Program Bell | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Brendan Duffy | Program Bell | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Wyniki:
Pi艂ka no偶na halowa
Walkower
Po pierwszej po艂owie zesp贸艂 A-2 prowadzi艂 tylko 2:1. Po przerwie zarysowa艂a si臋 przewaga tej dru偶yny a zdobyte gole s膮 jej potwierdzeniem.
Zawodnicy Wyborowej SA zwyci臋偶yli dzi臋ki wi臋kszej dok艂adno艣ci i skuteczno艣ci w sytuacjach podbramkowych. Gracze Program Bell stworzyli sobie kilka dogodnych okazji do zdobycia goli, ale zabrak艂o im szcz臋艣cia w decyduj膮cych momentach.
Wyr贸wnane i zaci臋te spotkanie. Program Bell obj膮艂 prowadzenie, ale zesp贸艂 TVP3 Pozna艅 jeszcze przed przerw膮 wyr贸wna艂. W drugiej po艂owie TVP3 Pozna艅 zdoby艂 gola, kt贸ry da艂 tej dru偶ynie awans do 膰wier膰fina艂u.
Bardzo zaci臋te i wyr贸wnane spotkanie. Program Bell obj膮艂 prowadzenie w pierwszej po艂owie, po bardzo 艂adnej akcji. Zesp贸艂 TVP3 Pozna艅 wyr贸wna艂 po przerwie, wykorzystuj膮c b艂膮d obrony rywali.
Abedik obj膮艂 prowadzenie 1:0, po samob贸jczym golu rywali. Z biegiem czasu zarysowa艂a si臋 przewaga Program Bell, kt贸ry pierwsz膮 po艂ow臋 zwyci臋偶y艂 4:1. Po przerwie sytuacja na boisku nie uleg艂a zmianie i Program Bell pewnie zwyci臋偶y艂.
W pierwszej po艂owie spotkanie by艂o bardzo wyr贸wnane. WSNHiD prowadzi艂a tylko 2:1. Po przerwie zarysowa艂a si臋 przewaga tej dru偶yny w polu, czego efektem by艂o wysokie zwyci臋stwo.
Wynik meczu zosta艂 ustalony ju偶 w pierwszej cz臋艣ci spotkania. Mimo kilku okazji do zmiany wyniku nie uda艂o si臋 zawodnikom Program Bell zdoby膰 cho膰by jednego gola.
Ju偶 po pierwszej po艂owie zesp贸艂 PKO prowadzi艂 4:0 i graj膮cy bez zmiennik贸w gracze Program Bell nie byli w stanie nawi膮za膰 wyr贸wnanej walki. Po przerwie obraz gry nie uleg艂 zmianie i dru偶yna PKO zas艂u偶enie zwyci臋偶y艂a.